Εσείς κάνατε LIKE στο Fan Page μας?

Οι Συνεργάτες μας Εκτύπωση E-mail

Η Μαργαρίτα Ατσιδάκου είναι λογοθεραπεύτρια. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πάτρας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της λογοθεραπείας (π.χ. διαταραχές αυτιστικού φάσματος, τραυλισμός κ.ά). Συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών "ΘΑΛΗΣ - Επίπεδα διαταραχής του λόγου ελληνόφωνων ατόμων με αφασία: σχέσεις με ελλείμματα επεξεργασίας, εγκεφαλική βλάβη και προσεγγίσεις θεραπείας". Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.

Η  Στέλλα Γιαννέλου είναι ειδική παιδαγωγός. Ολοκλήρωσε τις βασικές σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Ειδικής Αγωγής του Metropolitan College Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και εποπτειών που αφορούν την  Ειδική Αγωγή (αυτισμός, ΔΕΠΥ, δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσγραφία). Έχει εργασθεί σε  πρωινές – απογευματινές δομές που χρησιμοποιούν μεθόδους παρέμβασης ΑΒΑ- TEACCH- PECS- MAKATON. Έχει εργασθεί ως παιδαγωγός σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και ειδικεύεται σε εξωτερικά προγράμματα. Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.

Η Τζωρτζίνα Δούρου είναι λογοθεραπεύτρια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και εποπτείες που αφορούν την ειδικότητα της λογοθεραπείας (αρθρωτικές - φωνολογικές διαταραχές, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή - SLI, δυσπραξία, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος κ.ά.). Έχει παρουσιάσει εργασίες στα πλαίσια των σπουδών της σε συνέδριο στο εξωτερικό και έχει δημοσιευμένες περιλήψεις σε διεθνή περιοδικά. Έχει εργαστεί σε πρωινές και απογευματινές δομές που χρησιμοποιούν τις μεθόδους παρέμβασης A.B.A., P.R.T., PECS, TEACCH . Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.

Η Σταυρούλα Θεοδοσοπούλου είναι εργοθεραπεύτρια. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και εποπτείες που αφορούν την ειδικότητα της Εργοθεραπείας ( δυσγραφία, δυσπραξία, αισθητηριακή ολοκλήρωση, ΔΕΠ-Υ,αυτισμός, κ.ά.)

Η Βίκυ Κατσαβριά είναι ψυχολόγος. Ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στην Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου και εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή. Παράλληλα, κάνει τη μετεκπαίδευσή της στη Διαγνωστική Ψυχολογία στο Ανοιχτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα του Ψυχολόγου ( εργαλεία αξιολόγησης-διάγνωσης, ανάλυση συμπεριφοράς ABA, κλινική ψυχοπαθολογία, συμβουλευτική, συντονισμό σχολών γονέων, κ.ά.).

Η Βάλια Μαρκολέφα είναι ψυχολόγος με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου όπου ολοκλήρωσε και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (MSc) με τίτλο «Εφαρμοσμένη Γνωστική και Αναπτυξιακή Ψυχολογία». Παράλληλα, εκπαιδεύεται στη Γνωσιακή - Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας Συμπεριφοράς (ΙΕΘΣ) σε συνεργασία με την Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών (ΕΓΣΣ). Στα πλαίσια του πτυχίου της και της εξειδίκευσής της ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο Τμήμα Εσώκλειστης Νοσηλείας (Τ.Ε.Ν.) του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία», στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ Β' Αθηνών και στο ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασκευής. Έχει εργαστεί στο ΚΕΘΕΑ και στο Κέντρο Ημέρας της Μ.Κ.Ο. «Ανοιχτής Αγκαλιάς». Τέλος, έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της ψυχολογίας.

Η Ειρήνη Χαβατζίογλου είναι εργοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI). Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της εργοθεραπείας {μέθοδος TEACCH,  μέθοδος Πρώιμης Παρέμβασης PORTAGE, Λειτουργική Οπτομετρία, επισκόπηση Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών, χρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής Αντίδρασης ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ – ΠΡΑΞΗ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ,  χρήση αξιολογητικών εργαλείων Οπτικής Αντίληψης όπως το Developmental Test of Visual Perception, Second Edition (DTVP-2), Developmental Test of Visual-Motor Integration (VMI), Test of Visual-Perceptual Skills (TVPS) κ.ά.}. Αρθρογραφεί στο περιοδικό ειδικής αγωγής EDUSpecial (3μηνιαία έκδοση).

Ο Βασίλης Χωριανόπουλος είναι φυσιοθεραπευτής . Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Φυσιοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας. Από το 2009 εργάζεται με παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και πιο συγκεκριμένα με εγκεφαλική παράλυση, μυασθένειες, κ.ά. Είναι εξειδικευμένος στις Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές έχοντας μετεκπαιδευτεί στη Νευροεξελικτική Αγωγή NDT Bobath. Κατέχει πιστοποιημένη εκπαίδευση στη μέθοδο Halliwick. Έχει εργαστεί στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών (Ε.Π.Σ.), τόσο στο τμήμα φυσικοθεραπείας, όσο και στον χώρο της πισίνας, καθώς και σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης παιδιών.

 

        

Online Επισκέπτες

Έχουμε 29 επισκέπτες συνδεδεμένους